فروش توری پنجره دوجداره تراس

فروش توری پنجره دوجداره تراس, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پنجره دوجداره تراس

بهرام پروهان

با ورود به فصل تابستان فروش توری پنجره دوجداره تراس افزایش چشمگیری داشته است چرا که دراین فصل نمی توان از جریان هوای خنک دم صبح و نسیم ملایم آخر شب دست برداشت . این توری ها به انواع مختلف در بازار مانند توری رولی و یا پلیسه موجود می باشد که در پشت فریم پنجره دوجداره جمع شده و به دلیل نازک بودن فریم آن ها کاملا با پنجره هماهنگ می شود و ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نمی کند همچنین جلوی دید و نور را هم نمی گیرد.

بسیاری از افراد برای درب ها و پنجره های دوجداره خود توری های مخصوص تهیه مینمایند.این شرکت تولید کننده انواع توری های ثابت و پلیسه برای درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی میباشد. نصب این توری ها بر روی درب ها و پنجره های یو پی وی سی تراس  شما توسط نصابان با تجربه صورت میپذیرد. امروزه توری های ویژه ای به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود این توری ها ضد گرد و غبار هستند و دید به منظره ی اطراف را مختل نمی کند. فروش توری پنجره دوجداره تراس: بسیاری از افراد به فکر استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc برای تراس های خود هستند. این شرکت این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با کمترین هزینه درب و پنجره  دوجداره تراس خود را تهیه نمایید. با استفاده از پنجره دو جداره تراس می توان از محیط پوشیده و بسته تراس بیشترین استفاده را داشت.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره تراس به شرح زیر است:

بهینه سازی در مصرف انرژی

امروزه مواجه شدن با کمبود انرژی و همچنین گران شدن انرژی ، بهینه سازی در مصرف را انرژی را به امری ضروری تبدیل کرده است. پنجره ها، مهمترین هدر دهنده انرژی در ساختمان ها هستند. با استفاده از پنجره های دوجداره تراس در مصرف انرژی ساختمان صرفه جویی می شود و به تبع آن هزینه های پرداختی ساکنین خانه کاهش چشمگیری پیدا می کند.

 حذف اشعه ماورای بنفش

امروزه ثابت شده است که اشعه ماورای بنفش UV برای سلامتی انسان مضر است و همچنین تابش آن بر روی اثاث منزل باعث پوسیدگی و از بین رفتن وسایل منزل می شود. با استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی تراس اثرات مخرب این اشعه بسیار کاهش می یابد.

کاهش آلودگی های صوتی

میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ بین 75 تا 80 دسی بل می باشد . این میزان از آلودگی صوتی زندگی آرام و آسوده را از بسیاری از ساکنین شهرها سلب کرده است. با استفاده از پنجره های دوجداره تراس تا 45 دسی بل از آلودگی صوتی کاسته می شود و می توان از محیط تراس استفاده بهینه داشت.

جلوگیری از ورود آلاینده ها

عایق بندی پنجره های دوجداره  تراس به نحوی است که مانع ورود سوزهای سرد زمستانی و بادهای گرم تابستانی می شود. همچنین ورود هوای آلوده ، گرد و غبار که باعث کثیفی منزل و محیط داخل می شود ، با نصب پنجره های دوجداره  تراس کاملا قطع می شود.

عدم نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری آسان

ترکیبات بکار رفته در ساخت پروفیل پنجره های یو پی وی سی تراس اکسید نمی شوند و رنگ بکار رفته در ساخت آن در مقابل اشعه UV خورشید مقاومت کامل دارد بنابراین تغییر رنگ در پنجره های دوجداره تراس رخ نمی دهد.

 مدل ها و طرح های مختلف

بخش بزرگی از زیبایی ظاهر نمای ساختمان به پنجره دوجداره تراس بازمی گردد. معماران بزرگ جهان زمان زیادی را صرف طراحی پنجره هایی می کنند که جلوه ای ویژه به نمای ساختمان بدهد. پنجره های دوجداره تراس در طرح ها و مدل های مختلف طراحی می شود.

این شرکت مفتخر است که پنجره دوجداره تراس را در رنگ بندی های مختلف و مطابق با سلیقه های مختلف به مشتریان ارائه دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: